PERIODÒNCIA - ESTÈTICA DE GENIVES

La malaltia periodontal :

Afecta els teixits de suport de les dents i que, si no es tracten, evoluciona fins a provocar la prdua d'aquests. És hereditària i en una primera etapa es manifesta la gingivitis produïda per l'acumulació de placa bacteriana entre les dents i la geniva.

Si evoluciona sense el tractament realitzat per un odontologo donarà lloc a una periodontitis, que afecta els teixits de suport de les dents provocant la mobilitat de les peces dentàries.

< img src = " / templates / plantilla_home / images / periodoncia2.jpg " alt = " periodòncia genives " >
És normal que les genives sagnin ?

No és normal que les genives sagnin, el sagnat de les genives obeeix a l'existència d'una gingivitis, és a dir, una inflamació de les genives, que està associada generalment a la presència de placa bacteriana dental i es presenta com una geniva vermella edematosa i que sagna fàcilment.

Tractament

Per frenar en sec aquesta gingivitis i que no evolucioni a periodontitis deu realitzar-se un bon tractament de raspatge i allisat radicular ( curetatge ) de les dents afectats amb anestèsia local

Cirurgia estètica de les genives

Regularització del nivell de les genives

A vegades hi ha un excés de geniva cobrint una o més dents, la qual cosa és antiestètic. En aquests casos, abans de col·locar les carilles, caldrà remodelar la geniva per eliminar tals excessos ( allargament coronari ). Per contra, quan la geniva s'ha retret , que indica és fer un autoempelt per restablir el nivell original.

estetica de les genives cas

Cirurgia estètica de genives.